Nivelul de dificultate al claselor este indicat prin culoare.

Incalzirea inainte de antrenamente este extrem de importanta, atat pentru a evita accidentarile cat si pentru a performa la nivel maxim.  Va rugam sa nu intarziati la clase si sa nu mai intrati dupa inceperea acesteia.

Programul este valabil incepand cu data de   20.02.2019. Pentru clasa de Kangoo este necesara o rezervare.
program aerobic nou 13.10.2018-01-01

HIIT – High intensity interval training- consta in alternarea unor perioade scurte de efort maxim cu perioade egale sau mai lungi de recuperare in care se utilizeaza diferite elemente specifice claselor de aerobic.

Brazillian Butt – antrenament care se concentreaza pe partea inferioara (coapse, fesieri)

.Zumba-program de fitness inspirat din dansurile latino,coregrafia Zumba încorporează mișcări de hip-hop,samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale, și chiar bollywood, respectiv dans din buric fiind incluse și exerciții de squat și streching.

Suspension training – antrenament in care se efectueaza majoritatea exercitilor in suspensie, cu greutatea propriului organism, cu ajutorul unui echipament.

Bosu – tip de antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe o sfera de 65 cm avand 2 suprafete: una plana iar cealalta concava.

Aqua Gym  – iti antreneaza toate grupele de muschi, plamanii si inima si este recomandat tuturor persoanelor, are un impact foarte scazut asupra coloanei sau incheieturilor.Clasa se desfasoara  in totalitate in piscina.

Pump  – cuprinde o etapa de incalzire, urmata de o alta in care se creste treptat intensitatea antrenamentului prin utilizarea de gantere, bare, discuri, stepper-e antrenand astfel principalele grupe musculare.

Kangoo Jumps – clasa de intensitate medie care imbunatateste echilibrul, dezvolta puternic sistemul circulator si creste rezistenta la efort cu ajutorul unor ghete cu arcuri de aproximativ 2 kg greutate care atenueaza impactul cu solul.

Circuit– antrenament care lucreaza toate grupele musculare, printr un circuit la diferite aparate ( bara cu greutati, stepper, bosu, salteluta, trx)xerciții de tip cardio vascular aduc un plus de forță, coordonare, creșterea rezistenței la effort, precum și tonifierea întregului corp.