rogramul prezentat este valabil incepand cu data de 01.06.2022

Incalzirea inainte de antrenamente este extrem de importanta, atat pentru a evita accidentarile cat si pentru a performa la nivel maxim.  Va rugam sa nu intarziati la clase si sa nu mai intrati dupa inceperea acesteia.

aerobic 01.06.2022

HIIT 
– High intensity interval training- consta in alternarea unor perioade scurte de efort maxim cu perioade egale sau mai lungi de recuperare in care se utilizeaza diferite elemente specifice claselor de aerobic.

Circuit Mixt– antrenament care lucrează toate grupele musculare, alternând între exerciții cardiovasculare și exerciții cu diferite tipuri de greutăți, stepper, bosu, trx. Exercițiile cardiovasculare vin în completarea antrenamentului prin creșterea anduranței inimii, mărirea capacității și rezistenței pulmonare, arderea caloriilor și pierderea mai rapidă a țesutului adipos

Step Aerobic- antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe stepper.

Pump  – cuprinde o etapa de incalzire, urmata de o alta in care se creste treptat intensitatea antrenamentului prin utilizarea de gantere, bare, discuri, stepper-e antrenand astfel principalele grupe musculare.

Kangoo Jumps – clasa de intensitate medie care imbunatateste echilibrul, dezvolta puternic sistemul circulator si creste rezistenta la efort cu ajutorul unor ghete cu arcuri de aproximativ 2 kg greutate care atenueaza impactul cu solul.

Circuit– antrenament care lucreaza toate grupele musculare, printr-un circuit la diferite aparate ( bara cu greutati, stepper, bosu, salteluta, trx) Exerciții de tip cardio vascular aduc un plus de forță, coordonare, creșterea rezistenței la efort, precum și tonifierea întregului corp.

Butt&Abs– clasa de intensitate medie care se concentreaza pe zona de abdomen si fesieri prin exercitii specifice la sol sau cu ajutorul stepperului,bosu, minge medicinala, greutati.

Legs&Arms-clasa se concentreaza pe exercitii care lucreaza bratele si picioarele. Se folosesc gantere, stepper, bosu.

Weight Loss-clasa de efort mediu, exercitii cu repetarea la rand, fara pauza, a unei serii de exercitii, urmate de o perioada de odihna si apoi reluarea intregului program cu mentinerea pulsului ridicat.

Strong Legs-antrenament care se concentreaza pe coapse, fesieri, gambe, compus din exercitii libere sau cu greutati la care se pot adauga in functie de coregrafie echipamente specifice: bara cu greutati, gantere, stepper.
Pilates metodă de întărire a mușchilor profunzi, care sunt responsabili cu menținerea posturii, cu fiecare miscare controlata.Imbunatateste nivelul de energie, tonusul mental si puterea de concentrare.Se lucreaza la sol.