PROGRAM AEROBIC 01

 

 

Nivelul de dificultate al claselor este indicat prin culoare:

VERDE – clase de intensitate scazuta, pentru incepatori
GALBEN – clase de intensitate medie
ROSU – clase de intensitate ridicata, cu un consum energetic crescut.

Incalzirea inainte de antrenamente este extrem de importanta, atat pentru a evita accidentarile cat si pentru a performa la nivel maxim.  Va rugam sa nu intarziati la clase si sa nu mai intrati dupa inceperea acesteia.

HIIT – High intensity interval training- consta in alternarea unor perioade scurte de efort maxim cu perioade egale sau mai lungi de recuperare in care se utilizeaza diferite elemente specifice claselor de aerobic.

Booty Workout – antrenament care se concentreaza pe partea inferioara (coapse, fesieri)

Tabata -consistă din intervale de 20 de secunde de exerciţiu fizic, urmate de 10 secunde de pauză.

Zumba-program de fitness inspirat din dansurile latino,coregrafia Zumba încorporează mișcări de hip-hop,samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale, și chiar bollywood, respectiv dans din buric fiind incluse și exerciții de squat și streching.

Suspension training – antrenament in care se efectueaza majoritatea exercitilor in suspensie, cu greutatea propriului organism, cu ajutorul unui echipament.

Bosu – tip de antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe o sfera de 65 cm avand 2 suprafete: una plana iar cealalta concava.

S.F.T-utilizeaza toate planurile de miscare si tinteste muschii stabilizatori (profunzi) ai zonei mediane ( core), astfel incat sa imbunatateasca miscarile functionale si sa creasca performantele.

Aqua Gym  – iti antreneaza toate grupele de muschi, plamanii si inima si este recomandat tuturor persoanelor, are un impact foarte scazut asupra coloanei sau incheieturilor.Clasa se desfasoara  in totalitate in piscina.

Tone Up-   exerciții de tip cardio vascular  ce aduc un plus de forță, coordonare, creșterea rezistenței la efort, precum și tonifierea întregului corp.Antrenamentul asigură o bună ardere a grăsimilor şi creşterea metabolismului. Reduce riscul de boli de inimă şi poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale crescute. În acelaşi timp vă menţine forma fizică şi creşte buna dispoziţie.

Pump  – cuprinde o etapa de incalzire, urmata de o alta in care se creste treptat intensitatea antrenamentului prin utilizarea de gantere, bare, discuri, stepper-e antrenand astfel principalele grupe musculare.

Kangoo Jumps – clasa de intensitate medie care imbunatateste echilibrul, dezvolta puternic sistemul circulator si creste rezistenta la efort cu ajutorul unor ghete cu arcuri de aproximativ 2 kg greutate care atenueaza impactul cu solul.

Circuit– antrenament care lucreaza toate grupele musculare, printr un circuit la diferite aparate ( bara cu greutati, stepper, bosu, salteluta, trx)xerciții de tip cardio vascular aduc un plus de forță, coordonare, creșterea rezistenței la effort, precum și tonifierea întregului corp.