Programul prezentat este valabil incepand cu data de 01.03.2021

Incalzirea inainte de antrenamente este extrem de importanta, atat pentru a evita accidentarile cat si pentru a performa la nivel maxim.  Va rugam sa nu intarziati la clase si sa nu mai intrati dupa inceperea acesteia.

aerobic 01.03.2021
HIIT 
– High intensity interval training- consta in alternarea unor perioade scurte de efort maxim cu perioade egale sau mai lungi de recuperare in care se utilizeaza diferite elemente specifice claselor de aerobic.

Zumba-program de fitness inspirat din dansurile latino,coregrafia Zumba încorporează mișcări de hip-hop,samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale, și chiar bollywood, respectiv dans din buric fiind incluse și exerciții de squat și streching.

Step Aerobic- antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe stepper.

Aqua Gym  – iti antreneaza toate grupele de muschi, plamanii si inima si este recomandat tuturor persoanelor, are un impact foarte scazut asupra coloanei sau incheieturilor.Clasa se desfasoara  in totalitate in piscina.

Pump  – cuprinde o etapa de incalzire, urmata de o alta in care se creste treptat intensitatea antrenamentului prin utilizarea de gantere, bare, discuri, stepper-e antrenand astfel principalele grupe musculare.

Kangoo Jumps – clasa de intensitate medie care imbunatateste echilibrul, dezvolta puternic sistemul circulator si creste rezistenta la efort cu ajutorul unor ghete cu arcuri de aproximativ 2 kg greutate care atenueaza impactul cu solul.

Circuit– antrenament care lucreaza toate grupele musculare, printr un circuit la diferite aparate ( bara cu greutati, stepper, bosu, salteluta, trx)xerciții de tip cardio vascular aduc un plus de forță, coordonare, creșterea rezistenței la effort, precum și tonifierea întregului corp.

Butt&Abs– clasa de intensitate medie care se concentreaza pe zona de abdomen si fesieri prin exercitii specifice la sol sau cu ajutorul stepperului,bosu, minge medicinala, greutati.

Legs&Arms-clasa se concentreaza pe exercitii care lucreaza bratele si picioarele. Se folosesc gantere, stepper, bosu.

Weight Loss-clasa de efort mediu, exercitii cu repetarea la rand, fara pauza, a unei serii de exercitii, urmate de o perioada de odihna si apoi reluarea intregului program cu mentinerea pulsului ridicat.

Strong Legs-antrenament care se concentreaza pe coapse, fesieri, gambe, compus din exercitii libere sau cu greutati la care se pot adauga in functie de coregrafie echipamente specifice: bara cu greutati, gantere, stepper.
Pilates metodă de întărire a mușchilor profunzi, care sunt responsabili cu menținerea posturii, cu fiecare miscare controlata.Imbunatateste nivelul de energie, tonusul mental si puterea de concentrare.Se lucreaza la sol.