Nivelul de dificultate al claselor este indicat prin culoare:

♦  VERDE – clase de intensitate scazuta, pentru incepatori
♦ GALBEN – clase de intensitate medie
♦  ROSU – clase de intensitate ridicata, cu un consum energetic crescut.

Incalzirea inainte de antrenamente este extrem de importanta, atat pentru a evita accidentarile cat si pentru a performa la nivel maxim.  Va rugam sa nu intarziati la clase si sa nu mai intrati dupa inceperea acesteia.

STUDIO 1

 

STUDIO 2

HIIT – High intensity interval training- consta in alternarea unor perioade scurte de efort maxim cu perioade egale sau mai lungi de recuperare in care se utilizeaza diferite elemente specifice claselor de aerobic.

Brazillian Butt – antrenament care se concentreaza pe partea inferioara (coapse, fesieri)

.Zumba-program de fitness inspirat din dansurile latino,coregrafia Zumba încorporează mișcări de hip-hop,samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale, și chiar bollywood, respectiv dans din buric fiind incluse și exerciții de squat și streching.

Suspension training – antrenament in care se efectueaza majoritatea exercitilor in suspensie, cu greutatea propriului organism, cu ajutorul unui echipament.

Bosu – tip de antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe o sfera de 65 cm avand 2 suprafete: una plana iar cealalta concava.

Aqua Gym  – iti antreneaza toate grupele de muschi, plamanii si inima si este recomandat tuturor persoanelor, are un impact foarte scazut asupra coloanei sau incheieturilor.Clasa se desfasoara  in totalitate in piscina.

Pump  – cuprinde o etapa de incalzire, urmata de o alta in care se creste treptat intensitatea antrenamentului prin utilizarea de gantere, bare, discuri, stepper-e antrenand astfel principalele grupe musculare.

Kangoo Jumps – clasa de intensitate medie care imbunatateste echilibrul, dezvolta puternic sistemul circulator si creste rezistenta la efort cu ajutorul unor ghete cu arcuri de aproximativ 2 kg greutate care atenueaza impactul cu solul.

Circuit– antrenament care lucreaza toate grupele musculare, printr un circuit la diferite aparate ( bara cu greutati, stepper, bosu, salteluta, trx)xerciții de tip cardio vascular aduc un plus de forță, coordonare, creșterea rezistenței la effort, precum și tonifierea întregului corp.